På min TV-skjerm i høst

Da jeg var hos Synne på onsdag kom Karoline med et tips til blogginnlegg hun mente jeg burde lage; TV-høsten 2017. Ideen var ikke dårlig, men jeg føler ikke at jeg kan nok om hva som skjer på TV til å skrive et sånt type innlegg, ikke ser jeg på vanlig lineær TV lenger heller! Men så tenkte jeg litt videre på det da jeg satt på bussen på vei hjem, og på fredager deler jeg jo et underholdningstips med dere. Så jeg bestemte meg for å lage et innlegg med hvilke TV-serien jeg gleder meg til å se i høst! Karoline har forresten helt rett, det er mye gøy som går på TV i høst. Jeg må nok kjøpe meg TV2 Sumo, i tillegg til Netflix som allerede blir flittig brukt. Her er seriene jeg tenker å få med meg denne høsten. 

Stranger Things – sesong 2

Kommer på Netflix 27. oktober, da legges hele sesongen ut på en gang. Sjekk anbefalingen jeg har skrevet på bloggen tidligere.

Outlander – sesong 3

Serien kommer i september på Viaplay, der vil det komme en og en episode. Om den kommer på Netflix med en gang vet jeg dessverre ikke. Sjekk anbefalingen jeg har skrevet tidligere på bloggen.

Big Bang Theory -sesong 11 & Modern Family – sesong 9

Begge disse humorseriene har jeg sett på i flere år nå, og de er perfekte serier å “ha liggende”. Episodene er bare på rundt 20 minutter, og jeg vil kategorisere dette som veldig lett underholdning. Jeg må likevel innrømme at jeg snart synes det er på tide at Big Bang Theory setter kroken på døra. Serien er langt i fra så morsomt som den en gang var, dessverre. Modern Family derimot blir jeg ikke lei, humoren treffer meg like godt hver gang!

Vikingane – Sesong 2, Side om side – Sesong 5 & Ukens vinner – sesong 2

Disse tre NRK-serien kommer alle tilbake i løpet av høsten. Side om side og Ukens vinner har allerede begynt, mens Vikingane starter opp litt seinere. Vikingane har jeg skrev om på bloggen før, så sjekk gjerne ut anbefalingen her. Mens de to andre seriene er begge lette underholdningsprogram som Matias og jeg bruker å se sammen. 

Bloggerne, Skal vi danse, Kjendisrestauranten og Farmen

TV2 har også noen serier jeg tenker å få med meg, da via TV2 Sumo. Bloggerne har jeg sett alle sesongene av, og jeg må selvfølgelig sitte klistret denne gangen også. Skal vi danse er en sånn type serie som jeg ser hvis det er med noen kjendiser jeg liker, og i år er det flere jeg gleder meg til å se svinge seg på parketten! Om jeg går glipp av en fredag eller to av dette programmet er det forresten ingen krise! Kjendisrestauranten er jo noe nytt, og jeg tenker å sjekke det ut. Hvis jeg ikke synes det er så spennende ser jeg bare episoden hvor mamma, bestemor og jeg er med i. Farmen kommer jeg nok også til å se litt an hva jeg synes om årets deltakere. Det må være en gjeng spennende deltakere for at jeg skal gidde å benke meg ned 3 ganger i uka!


Bilde nederst til venstre er lånt av Caroline Berg Eriksen.

Nå ser det jo ut som at jeg skal mure meg inne i hele høst å bare se på TV, men jeg skal ikke det altså! Seriene har litt forskjellig oppstartstidspunkt og jeg ser de på forskjellige måter. Big Bang Theory og Modern Family for eksempel, de to seriene pleier Matias og jeg å se en eller to episoder av til middagen. Mens Stranger Things ser jeg for meg at vi kommer til å binge watche, siden alt kommer ut samme dag. Perfekt for en regnværsdag!

Hva skal du se i høst? 

– Sara


#tv #tvserie #tips #anbefaling #inspirasjon #inspo #høst #tvhøst 

3 kommentarer
    1. Jeg liker sånne Norsk underholdningsprogram.. så blir nok Skal vi Danse, Farmen og flere med..men Jakten på kjærligheten ser jeg ikke på.. Mye å velge i .. God helg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg