2 nye vintage-favoritter

Ting har gått litt i slow motion i dag, så da får det bare bli kveldsinnlegg. Jeg koste meg sånn med jentene fra gamlejobben i går! Vi spiste så utrolig mye god mat, koste oss med vin også disket superhosten Synne opp med espresso martini. Så koselig! De er virkelig en gjeng herlige jenter, og heldigvis ser jeg noen av de igjen allerede om et par små uker!

Nå ville jeg egentlig bare vise frem to av mine nyeste vintage-funn, fra forrige lørdags loppemarked. Jeg fant ikke så mye på lørdag, men de tingene jeg fant er jeg veldig fornøyd med! Posene kostet 200 kroner, og jeg fikk i hvert fall skvist 10 plagg oppi der, så det vil si ca. 20 kroner per plagg. Helt innafor!

Det er en veldig tynn jakke som nesten kjennes litt silkeaktig ut, så dette blir en innejakke. T-skjorten gir meg skikkelig 80s vibes, og jeg eelsker fargen! Disse to kommer garantert til å bli mye brukt i høst, både sammen og i kombinasjon med andre ting.

Neste loppemarked står for tur allerede på lørdag, og det tror jeg kanskje blir årets siste for min del. Det er ikke såå mange å av her i området, så da håper jeg på å gjøre noen gode kupp der også. Nattbord står veldig høyt opp på listen, så krysser fingrene for at jeg finner det!

6 kommentarer

Siste innlegg