Bilder fra 17.mai

17. mai startet for oss veldig rolig, i år hadde vi ingen champagnefrokost og vi dro ikke ut for å se på toget. Vi daffet bare hjemme og kikket litt på TV2s 17. mai-sending. Russetoget fikk jeg riktig nok med meg i år, og det er faktisk første gangen jeg drar ut for å se på det. Jeg har hengt litt ut av vinduet i det toget passerer tidligere år også gikk jeg selvfølgelig i tog da jeg selv var russ, men dette var første gang jeg så et helt russetog. Etter det dro vi til onkel for å grille. En veldig koselig dag tilbragt med fine folk 🙂 Her kommer noen bilder

 

 

 

Vel gjennomført nasjonalfeiring! Nå sitter jeg å hører på harde regndråper mot vinduet og høye tordenskrell, mens jeg utsetter å skrive på oppgaven jeg skal levere om under en uke. Ønsk meg lykke til – det trenger jeg!

6 kommentarer
      1. Ja, vi koste oss skikkelig 😀 Takk! Neida, skal bare ha muntlig eksamen i Bergen, er ellers helt ferdig der. Skal ha muntlig 3.juni, og før den tid skal en evig lang rapport ferdigstilles. Er veldig klar for å være litt sosial igjen :)) Tror det skulle være opphold *kryss i taket* når jeg skal til Bergen igjen! Det hadde i så fall vært helt supert!

    1. Åååh, ser og høres ut som du hadde en flott dag – og det fortjener du! Vi hadde en litt mer hæla-i-taket nasjonaldag, som var veldig gøy men jeg ble ganske sliten, og ettersom jeg jobbet 18. mai for så ha MGP-fest på kvelden OG vi skulle i konfirmasjon på søndag, så ble det en laaang helg for min del. Men gøy var det!

      1. Så koselig! Takk 😀 Haha, det hørtes ut som en skikkelig gøy, men og skikkelig slitsom helg! Skulle gjerne tatt den litt mer ut på 17.mai, men så er det denne eksamenstiden som bremser litt da. 🙂 Ta det helt klart igjen til neste år!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg