10 ting jeg vil gjøre i sommer

Selv om jeg tenker at vi bør bli flinkere til å ikke hele tiden leve i fremtiden, synes jeg det er like viktig å ha noe å glede seg til. Det gjelder å finne en balansegang der. Så i dag har jeg fundert litt på hva jeg gleder meg til, og hva jeg ønsker å få gjort i sommer. Denne listen på 10 punkter ble resultatet, kanskje vi har noen av de samme punktene?

1. Delta på årets Stylista & Olympus PEN sommerfest. Dette skjer allerede til uken, og jeg drar selvfølgelig sammen med Vilde. Vi hadde det så gøy der i fjor, så vi slo til da muligheten bød seg i år også!

2. Get some tan! Dette punktet står nesten alltid på sommerlistene mine, men skjer det? Som regel ikke! Jeg er ikke noe glad i å ligge ute å sole meg, ikke har jeg noen uteplass her jeg bor heller. Så jeg får bare være litt kreativ. 

3. Feire bursdagen min! Jeg vet ikke om jeg har skrevet det på bloggen, men jeg og tre venninner skal feire sammen. Vi blir alle 25 år i juli, og slår oss derfor sammen til et 100-års lag. Vi har booket lokale, bestilt en del pynt og begynner å få et greit bilde på på hvordan ting skal se ut. I løpet av juli skal vi en tur til Sverige for å handle inn resten av det vi trenger. Jeg gleder meg sånn! Både til forberedelsene, men selvfølgelig også til selve festen!

4. Lese et par bøker. Jeg var inne i en god steam tidligere i år, og leste ut flere bøker enn jeg hadde gjort det siste året. Så i sommer har jeg lyst til å ta opp lesingen igjen. Jeg har et par bøker klare som jeg vil lese, så det er egentlig bare å begynne!

5. Jeg skal jobbe mye i sommer, og derfor må jeg prøve å være litt spontan og bli med på ting som plutselig dukker opp. Egentlig er jeg veldig dårlig på å takle uforutsette ting som skjer, selv om det er hyggelige ting. Men i sommer vil jeg prøve å bli flink til å si ja!

6. Ta en roadtrip med Vilde. Vi har snakket om å få til en liten roadtrip i en evighet nå, og sommeren er jo den perfekte anledning. Hvor vi skal har vi ikke bestemt oss for enda, men det blir garantert hyggelig!

7. Lage masse hjemmelaget is, smoothies og juce. Hvor godt er ikke det i sommervarmen, og det er vel lov å kose seg litt? Dessuten blir det sikker en del oppskrifter jeg kan dele med dere utav det. Vinn-vinn!

8. Finne den perfekte jeans. Jeg kan ikke huske sist jeg brukte jeans, men jeg skikkelig lyst på et par som kan brukes på kjølige dager og utover høsten. Aller helst har jeg lyst på et par vintage Levis, så jeg må nok dra på jakt i noen vintagebutikker! 

9. Punktet som alltid er med på listen er grilling hos onkel. Det er alltid stas å grille hos han, og i år har han nytt hus med stort uteområde! Kanskje det dukker opp noen oppskrifter på vegetarvennlig grillmat her på bloggen? 

10. Være litt mer aktiv. Jeg kan ikke huske sist jeg hadde en skikkelig treningsøkt, så det hadde vært veldig godt å få bevegd seg litt igjen. Sommeren er i hvert fall en perfekt anledning til å snøre på seg skoene å gå noen turer. Krysser fingrene for mye finvær!

Det var min lille to-do-liste for sommeren. Kanskje jeg skulle prøvd å lage en oppsummering av hvordan sommeren min ble når høsten nærmer seg? Vi får se, throwback er alltid gøy! Matias og jeg har også snakket om å få til en tur i løpet av året, det var jo faktisk også ett av forsettene mine i år. Om det blir nå i sommer veit jeg ikke, kanskje det nesten er bedre å ta en tur til høsten? Det finner vi ut av ♥

Har du noen fine planer i sommer?

– Sara


#sommer #juli #juni #august #blogg #blogger #bursdag #todo #liste #planer 

4 kommentarer
    1. Så fine ting du skal i sommer! Jeg ønsker deg en fin sommer! Jeg skal en del i båten, grille med venner og familie & rett og slett kose meg og slappe av 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg