Summervibes in the park

Hei! Jeg håper dere har hatt like fint vær som jeg har, og at dere har kost dere de siste dagene! Som dere veit har jeg jobbet hver dag hele uken, men etter jobb på fredag dro jeg en gjeng fra hotellet ut i parken. To av mine fine kollegaer, Angela og Stig sluttet nå og det måtte vi jo markere. Det var riktig nok bare Angela som kunne bli med på fredag, men fy søren for en fin gjeng vi klarte å samle. Selv jobber jeg jo bare ut juli, så det var veldig koselig å kunne tilbringe litt tid sammen før alle er spredt over alt. Her er et lite bildedryss ♥

Se på disse her da!

Sushi var helt ok i solsteiken!

Synne ♥

Det er viktig å ta seg tid til å lukte på blomstene!

Kinga hadde bursdag denne dagen, så hun sprettet champisen.

Karoline ♥

Synes dette bildet ble så fint! Karoline, Angela og Kinga ♥

Jeg håper virkelig vi klarer å få til flere slike sammenkomster, for dette var så hyggelig. Og allerede på tirsdag har Synne invitert en jentegjeng på rekeaften, som jeg gleder meg!

Hva har du gjort i helga?

– Sara


#sommer #frognerparken #oslo #kollegaer #parken #sol #sommer 

7 kommentarer

Siste innlegg