Årets Stylista & Olympus PEN summer party

God kveld! Håper dere har hatt en fin torsdag? Jeg har prøvd å hvile stemmen min i dag, så jeg forhåpentligvis kan sjekke inn gjester når jeg skal på nattevakt om litt. Som jeg nevnte her om dagen fikk jeg veldig vondt i halsen etter søndagens fotballkamp og etter en hyggelig kveld med mye snakking sammen med Vilde i går forsvant den helt. Bortsett fra det koste vi oss i hverandres selskap. Siden jeg ikke var helt i toppform og Vilde skulle på jobb tidlig i dag tok vi det veldig rolig på gårsdagens sommerfest. Det ble ikke mer enn et par glass med vin og vi dro litt før festen var over. Her har dere noen bilder fra kvelden.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Fineste ♥

Fingermat, de grønnsakene med hummus var veldig gode!

Santa Maria stilte med mat og konkurranse.

Man kunne få lagt freshe negler av Londontown

I år, som i fjor hadde Olympus fotoshoot, hvor alle som hadde lyst kunne komme å ta bilder. 

Flettestanden var dessverre litt dårlig organisert, og vi som skrev oss opp på liste tidlig på kvelden fikk aldri flettet oss. Selv om vi sjekket inn med jevne mellomrom. Vi så også enkelte som hadde skrevet seg opp etter oss komme foran oss i køen. Så det var litt kjedelig, men men.

Det var litt synd at været ikke var på vår side, men sånt kan man jo ikke planlegge. Noe annet som ikke var planlagt i det hele tatt var antrekket mitt, jeg tok på meg noe litt tilfeldig nesten rett før vi skulle gå. Det var helt uaktuelt å gå rundt der med vond hals og fryse, så da ble det bukse og høyhalset genser. Hva da juni? Uansett, alt i alt hadde vi en fin kveld! Vi fikk skravlet mye, spist og kost oss. Også fikk vi noen veldig flotte goodiebags med spennende produkter jeg gleder meg til å prøve. 

– Sara


#mote #fest #sommerfest #stylista #olympus #party #oslo 

5 kommentarer
    1. Det ser jo litt artig ut sånt da, men jeg kommer nok aldri på noe sånt…For man må vel være litt “innafor” for å være med 😉 Jeg er vel ganske UT vil jeg tro 😀

    2. Så hyggelig ut.. kjedelig det med flettene da..men du er jo flink med håret selv du har jeg inntrykk av :)) Stilig den fingermaten sikkert god :)) Håper stemmen har kommet for å bli nå da… Herlig bilde av dere to jentene også <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg