Nyttårsaften 2017 i bilder

Hei og god lillelørdag. Nå har det allerede rukket å gå noen dager av det nye året og jeg tenkte det var på tide å dele noen bilder fra årets nyttårsfeiring. Jeg feiret i år, som i fjor hos onkelen min, og det ble som vanlig veldig hyggelig! Vi var en fin gjeng 

Nyttårsmiddagen for min del ble ganske lik som i fjor med nøttestek, vegisterkaker og masse godt tilbehør. Nøttestek må jeg få til å lage flere ganger i løpet av det kommende året, det er SÅ godt! Heldigvis skal vi spise det allerede på lørdag når vi får middagsgjester. Gleder meg!

Til bords 🙂

I år hadde jeg laget noen countdown-poser som vi åpnet (ca.) hver time. Disse inneholdt forskjellige ting som vi kunne kose oss med mens vi ventet på at klokken skulle slå tolv. I den første posen var det litt partyeffekter som hatter, blåsere og photo booth-effekter. I den andre posen hadde jeg laget små kort med ulike ting skrevet på, for eksempel “årets største prestasjon” eller “et forsett du har for 2018”. Lappene la vi rundt omkring på bordet slik at vi kunne trekke og svare mens vi spiste. Vi trenger ikke akkurat noe for å holde samtalen i gang, men det var hyggelig å reflektere litt på året som gikk. I de andre posene var det mini-games, “nyttårskyss” fra Hershey’s og litt stjerneskudd og heksehyl til klokken tolv. 

Det var jeg som sto for mini-gamesene og jeg hadde laget en todelt konkurranse hvor vinneren fikk en liten flakse prosecco. Det første spillet var en 2017-trivia med ulike spørsmål fra året som gikk. I det andre spillet hadde jeg listet opp en rekke hendelser så skulle deltakerne sette de i riktig rekkefølge etter når de fant sted. Matias stakk av med seieren etter de to rundene var gjennomført. Rett før tolv kjørte vi også en runde bonus-game som rett og slett bare var The five secound rule, inspirert av Ellen DeGeneres.

Når klokken nærmet seg tolv stakk vi ut for å se på rakettene. Vi hadde som sagt en god porsjon heksehyl og stjerneskudd, i tillegg til en fyrverkeripakke som onkel fyrte opp. 

Kvelden ble en kjempefin avslutning på det gamle året, og en like fin start på det nye! Nå er jeg klar for å se hva dette året bringer, jeg tror det blir et bra et ♥

– Sara


#nyttår #nyttårsaften #bildedryss #fest #familie #feiring 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg