Snømann-kakao

Hei! Håper dere alle har hatt en kjempefin julefeiring og at romjulen behandler dere godt. Jeg hadde en veldig fin julaften med godt selskap, god mat og utrolig mange fine gaver. Noen av dere har spurt meg om jeg kommer til å filme eller legge ut bilder av det jeg fikk til jul, men det gjør jeg ikke. Jeg fikk så utrolig mye fint og er veldig takknemlig for alt, men jeg tenker at det ikke har noen hensikt å legge det ut her på bloggen. 

I romjula har jeg stort sett bare slappet av og kost meg. Matias og jeg har vært hos mamma, og vi har sett på julefilmer, spist julestrømpe og tatt det helt piano. Nå er vi hjemme igjen, og det skal bli godt med et par hverdager før nyttårsaften. Leiligheten skal møte det nye året gullende rein så jeg tenker å bruke dagen på litt vasking og sortering av julegaver. Og i kveld er det tid for romjulsquiz! Nå tenkte jeg bare å vise dere hva jeg fant i kakaokoppen min tidligere i dag; en snømann! Her kommer en litt annerledes måte å servere varm kakao på ♥

En snømann-kakaokopp er kanskje mest stas for de minste, men jeg synes de var så søte så jeg måtte bare lage meg en. Du trenger bare en vanlig kopp med kakao, 3 marshmallows, et par saltstenger, litt smeltet sjokolade og noe du kan bruke som nese. Jeg brukte en candy corn. 

På marshmallowen som skal bli hode tegner du bare på øyne og munn med smeltet sjokolade, så stikker du et lite hull til nesen. Jeg brukte som sagt en candy corn til nese, og trykket den bare på plass. Så er det bare å tegne på knappene og lage hull til ben og armer. Jeg brukte saltstenger til både armer og ben. 

Superenkelt, men så utrolig søt! 

Håper likte det lille snømanntipset mitt, og at dere får en fortsatt fin romjul ♥

Hvordan har din julefeiring vært?

– Sara


#jul #romjul #kakao #snømann #diy #oppskrift #marshmallows #inspirasjon 

5 kommentarer
    1. Utrolig stilig kakaopynt .. som sikkert smaker godt også 🙂 Jula har vært rolig og koselig her hos oss.. Kos deg med kvelden og quizen <3

    2. Bra du har hatt fin juletid, med familie og alt. Jeg håper kalender – gaven dukker opp snart også 🙂 Morsomt med snømann – kakao 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg