Beat for beat

Hei dere! Jeg er på jobb igjen, men ville bare titte innom dere med et lite bildedryss fra mandagen min. Jeg var nemlig så heldig å få bli med på innspillingen av Beat for Beat på NRK, sammen med skoleklassen til onkel. Da jeg gikk på videregående fikk jeg av en eller annen grunn ikke vært med, så det var gøy å endelig være med på en innspilling. Dessverre ble det ingen omvisning på NRK denne gangen, men vi fikk et veldig bra show!

Deltakerne var Anette A. Larsen og Karianne Kjærnes på det ene laget, og Staysman og Lazz på det andre.

Det er lange innspillingsdager, jeg tror de hadde vært der siden klokken 10.00 den dagen, og vår innspilling startet ikke før 20.25!

Det er gratis inngang på de fleste av NRKs innspillinger, så det er bare å booke plass hvis du har lyst til å være med på noe sånt. Det anbefales veldig! Selv om det så klart blit litt venting og ting som må filmes flere ganger er det underholdende. Også blir det jo ekstra gøy å se det på TV når det sendes der.

Har du benyttet deg av noe sånt før?

– Sara


#tv #tvinnspilling #nrk #beatforbeatt #hverdag #underholdning

6 kommentarer
    1. Så artig..og kule bilder også :)) Ikke vært med på dette , men har jo vært med på en del reklame og fimlopptak…så vet mye om venting..hehe.. men spennende også da :))

    2. Jeg har vært publikum på Beat for Beat hele 27 ganger! Jeg var til og med på den med Staysman & Lazz.
      Mvh Norges største Beat for Beat-fan, siden 2002.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg