Bildedryss fra lørdagens 100-årslag

Hei! Nå har jeg endelig landet litt etter den fine feiringen på lørdag, og fått gått over alle bildene. Som vanlig blir kameraet glemt litt bort, når man koser seg er det så fort gjort! Noen bilder fikk vi heldigvis knipset, de tenkte jeg å dele med dere nå. Her er et lite innblikk i kvelden 🙂

På et 100-årslag må man helt klart ha en bildevegg med masse morsomme effekter! Her hadde vi også et polaroidkamera liggende som gjestene kunne bruke. Bildene hang vi opp på en tavle som alle kunne se på i løpet av kvelden, også kunne de ta med seg hjem hvis de ville. 

Velkomstdrink måtte vi selvfølgelig ha, den ble forresten veldig god! Kanskje dere har lyst på oppskrift? Gelé-shots, snacks og brownies er selvfølgelig også et must!

Hvor søte er ikke disse sugerørene? Jeg fant de på Ebay til en latterlig billig penge!

Bildeveggen ble flittig brukt!

De første gjestene begynner å komme!

Den fine jentegjengen fra jobb! Det var så utrolig koselig at alle fire kunne komme ♥

Verdens snilleste Tonje hadde skrevet så fine taler til alle fire jentene, og ordnet sånn at kjærestene våre gjorde det samme. Her er Tonje og kjæresten til Cecilie! Jeg fikk ikke tatt noe bilde av Matias, men han holdt en utrolig fin tale, veldig koselig gjort av de ♥ Tusen takk til begge to!

Kjæresten til Mari overrasket henne veldig, og kom selv om han egentlig hadde sagt han ikke kunne komme. Han fremførte en dans for henne, se på de da!

Anne-Marit ♥

Vi hadde leid lydanlegg og fått lånt lyseffekter og røykmaskin som skapte veldig god stemning utover kvelden. 

Fine!

Noen dro i gang stolleken, og konkurranseinstinktet ble skyhøyt blant enkelte. Veldig gøy å se på!

Øystein 🙂 

Anne-Marit og meg ♥

Bursdagsbarna måtte selvfølgelig ha litt bobler! Ikke spør hvordan gulvet var å gå på dagen etter!

God stemning! 

Jeg er så fornøyd med kvelden, og koste meg masse! Håper alle andre gjorde det også ♥ Utpå natten dro resepsjonsgjengen, Matias og jeg en tur ut på byen, og siden vi dro så seint blei vi helt til det stengte. Vi bare danset og koste oss, så var plutselig klokka 3, og lyset kom på. Det var jo egentlig helt greit, med tanke på at vi hadde holdt på siden klokken 18. Så vi plukket opp litt nattmat og stakk hjemover. Alle jentene sov over hos meg, og det var så kos! Jeg tror faktisk ikke jeg sovnet før rundt 5 på morgenen, så det må vel kunne sies å være en vellykket kveld? Formen var faktisk veldig fin dagen etter også. Herlig! Tusen takk til alle som kom ♥

– Sara


#bursdag #party #fest #feiring #gøy #venner 

8 kommentarer

Siste innlegg