Bildedryss: 1920-talls party

Hei! Nå er det jammen på tide at jeg får lastet opp litt bilder fra lørdagens 20-tallsfest. På søndagen var jeg relativt redusert, også har jeg vært litt slapp i formen de første dagene av denne uken. Det henger nok sammen med at jeg har vært veldig dårlig på å ta D-vitamindråpene mine i det siste. Litt random, men jeg anbefaler dere å stikke til legen for å sjekke at D-vitaminnivåene er der de skal være. Det er veldig mange nordmenn som har D-vitaminmangel uten å vite om det, spesielt i høst- og vintermånedene. Det fører blant annet til at man blir slapp og daff. 

Ok, nok vitaminprat, jeg har som sagt plukket ut et lite bildedryss fra lørdagen. Det var hele 4 GB med bilder å gå igjennom, så jeg har hatt litt av en jobb! Utover kvelden ble det dog tatt veldig mange like bilder for å sikre at et eller to av de kunne brukes. Så en del måtte gå rett i søppelkurven. Nå snakker jeg meg bort igjen. Her er bildene: 

Kvelden startet med en veldig bra quiz, og i pausen spilte gutta et slag biljard. 

Matias og meg ♥​

Fine Anne-Marit! 

Benedicte i veldig kult kostyme og Matias koser seg masse 🙂 

To av hostene, fineste Vilde og Johnny ♥

Sjefsbartenderen er konsentrert!

Både Ole-Arvid og Cathrine koser seg, begge to i veldig kule kostymer. 

I farta!

Festen bød på mange muligheter for spill og moro!

Selfie-time.

Fornøyd!

Festen var utrolig morsom, og vil holdt på ut i de tidlige morgentimer. Hvis dere lurer så hadde festen 1920-tallet som tema, men det var lov til å kle seg i alt fra 1900-1940. Alle hadde så kule og gjennomtenkte kostymer, så jeg må jeg si jeg ble skikkelig imponert! Hvis dette er standarden for Halloween må jeg nok komme opp med noe bra! Jeg fikk selv litt dårlig tid til å planlegge antrekket, og gikk derfor for en litt mer 40-tallsinspirert look. Da kunne jeg bruke noe jeg hadde liggende hjemme. 

Takk for en super kveld! 

– Sara


#fest #party #tema temafest #venner #gøy #sosialt #utkledning

9 kommentarer

Siste innlegg