På min leseliste i påsken

Nå fikk jeg det kanskje til å høres ut som at jeg hadde en lang liste med bøker jeg skal pløye meg gjennom i påsken, det har jeg på ingen måte! Kommer jeg meg gjennom et par stykker er jeg mer enn fornøyd. Faktisk rakk jeg å fullføre den ene boken i går, den har jeg riktig nok holdt på med en stund, men i går slukte jeg over 200 sider på en gang. Eleanor Oliphant har det helt fint heter den, og den likte jeg skikkelig godt. Det kommer nok en egen anbefaling av den etter hvert! I tillegg skal jeg lese den tredje boken i Nærums serie med krimparodier; Voodoo på Vestkanten. De som har fulgt bloggen min en stund husker kanskje at jeg har lest og anbefalt de to førte bøkene hans påsken i fjor og året før.

En god bok og litt smågodt hører med til påsken!

Jeg skjønner godt hvorfor denne boken har fått så mye skryt, den var rett og slett skikkelig fin! Til tross for ros om en uforutsigbar handling synes jeg den var nettopp det veldig lenge, helt til slutten nærmet seg. Da kom en aldri så liten plot twist jeg ikke så komme. Jeg kommer som sagt til å skrive en liten vurdering av boken snart, den fortjener et eget innlegg!

De siste dagene skal jeg kose meg med noe jeg regner med er nok en morsom Nærum-bok. Jeg leser vanligvis ikke noe særlig krim, men bøkene hans byr ved siden av krimgåten på en god dose humor. De to foregående har i hvert fall falt i smak hos meg, så anbefaler å sjekke de ut!

Sara

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg