Bursdagsfeiring i bilder

I går fylte onkel år og hele familien ble bedt på kaffe og kake, en helt grei slutt på uka vil jeg si! Det ble både kake, sprudlevann og kaffe, så det manglet ikke på kosen. Jeg rakk å knipse noen bilder før mørket la seg, og de får dere her ♥

Vi ble ønsket velkommen med litt bobler i glasset.

En liten skål for bursdags”barnet”.

Påskepynten har kommer på plass, han har til og med malt veggene gule for anledningen! Haha, neida.

Det første kakestykket går selvfølgelig til jubilanten, og det er klart det måtte dokumenteres!

Det ble som alltid en veldig hyggelig feiring i godt selskap! Og jeg tror samtlige dro hjem gode og mette etter de altfor mektige, men utrolig gode kakene.

Det har blitt litt mye usunnheter den siste tiden, så denne mandagen har jeg startet med et glass ferskpresset juice! Litt påfyll av vitaminer er ikke så dumt i disse dager, det er jo så lett å bli syk nå på våren ♥

Hva gjorde dere i går?

– Sara


#bursdag #familie #selskap #feiing #kake #kos #hyggelig

11 kommentarer
    1. Koselig med bursdagsfeiring da 🙂 En ting jeg har tenkt litt på… enda jeg aldri har truffet deg her i Oslo så kjenner jeg at jeg savner litt at du bor her 😀 hørtes det rart ut? 😀 Kanskje noe med innleggene…eller noe sånt 🙂

    2. Så fin feiringen så ut, og nydelige kaker!
      Hvilken kake var den nærmeste?
      Godt å starte dagen med noe sunt etter mye usunt i helgen ja, hehe.
      I går var jeg på kino med søsteren min å så Allegiant^^

    3. Henriette Celin: Det er en supergod marengskake med masse godt på toppen, tenkte å legge ut oppskrift på den neste gang den skal lages! 😀
      Ja, det er greit å fylle på litt sunt innimellom alt påskegodtet xD
      Så koselig! Håper resten av påken din blir helt super <3

    4. frodith: Ja, vi hadde det veldig koselig <3 Det kan kanskje ha noe med at jeg ikke er så tilstede her på min egen eller din blogg om dagen 🙂 Jeg har ikke helt klart å komme meg tilbake i blogg-bobla mi enda. Vet ikke om det er på grunn av alt det sosiale vi er med på eller om det er fordi jeg ikke har fått opp noe nytt kontorbord. Jeg kommer i hvert fall ikke til å gi meg, bare gi meg litt tid <3 Stor klem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg