På plass i Bergen

Endelig begynner vi å komme ordentlig på plass i Bergen! Studiene startet allerede i går så mandag morgen klokken 07.00 duret vi avgårde. Mamma var så snill å kjøre oss da det ble litt kluss med skyssen vår og alt av tog var utsolgt. Hun la derfor bak seg over 90 mil på samme dag! Jeg blir sliten bare av tanken, men det var veldig snilt ♥ Matias er med meg hit nå i starten så jeg skal slippe å være helt aleine i ny by. Jada, jeg veit folk gjør det hele tiden, men det er jo selvfølgelig mye hyggeligere å være to ♥

Klar for ett år i Bergen!

Leiligheten vi bor i låner vi av en kamerat av onkel som for tiden bor i Oslo. Vi er veldig heldige som har fått lov til å låne den mens vi venter på at en mer permanent bolig kommer på plass. Det er ikke lange bussturen inn til sentrum herfra, samtidig som det er et rolig område – perfekt etter min smak! De to første dagene på studiet har vært spennende og innholdsrike, og allerede i dag startet vi med små mini-foredrag i seminargruppene. Jeg ser vi har mange spennende temaer på planene for tiden fremover og jeg er sikker på at dette året kommer til å suse avgårde i rekordfart! Gleder meg!

– Sara


#bergen #student #studere #hverdag #skole 

4 kommentarer
    1. annebe: Håper det <3 Det er en kjempefin by så skal nok klare å trives her i ett år, også kommer jeg jo til å reise hjem innimellom. Det er heldigvis bare en togtur unna! Tusen takk <3 Klem

    2. Du har flyttet altså , det skjedde brått for meg 😀 Ikke fått med meg det 🙂 Kos deg og lykke til med studiene. Fint med Mathias med en stund da 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg