Fine sommerkvelder

Det har det vært mange av i år, fine sommerkvelder altså. Og jeg tror jeg trygt kan si at dette har vært den beste sommeren på flere år! Mye av skylden for det har selvfølgelig været, når sola skinner er det litt lettere å få til hyggelig sammenkomster, i hvert fall utendørs. Jeg har langt i fra dokumentert alle, men denne uken har jeg (og Matias) vært flinke og knipset noen stemningsbilder. Håper dere nyter de fine sommerkveldene dere og ♥ 

Denne uka startet med en veldig hyggelig vinkveld med fineste Tonje ♥ Vi passer begge to på huset til onklene våre mens de er på ferie, så vi har vært naboer den siste tiden. Det føles som i gamledager da vi bare kunne tusle bort til hverandre når vi ville finne på noe, minus vinen selvfølgelig! 

Vi koste oss med ost og kjeks til klokka ble altfor mye – herlig!

Beste ♥ 

På onsdag var det nok en gang klart for en liten vinkveld, denne gangen med mamma og hennes venninne Elin. Matias kom også ut etterhvert og det ble en skikkelig hyggelig kveld med reker, vin og skravling. Kvelder som dette håper jeg det blir flere av når vi en dag får kommet oss utover hit permanent ♥

OG aperol spritz! Oppskrift på disse herlighetene kommer på bloggen i morgen, det var såå godt!

Matias sto for underholdningen med både banjo, gitar og munnspill! Han er skikkelig flink ♥

Vi har også vært en tur på Hadeland Glassverk denne uken, men bilder fra den dagen får bli i et eget innlegg. Dette har med andre ord vært en innholdsrik og fin uke, og om ikke lenge skal vi opp til Vilde og Johnny en tur på grilling og morsomme aktiviteter. Gleder meg 🙂 Håper dere får en kjempefin helg! 

– Sara


#kos #hygge #vin #reker #venner #sosialt #sommer 

10 kommentarer

Siste innlegg