Snaps fra bursdagen min

På onsdag fylte jeg 26 år, og tradisjonen tro startet dagen med frokost på senga. Resten av dagen gikk rolig for seg, og som jeg skrev på bloggen ble det en liten, koselig feiring sammen med familien. Vi var hos onkel hvor grilling og kaffeslabberas sto på planen. Jeg hadde en kjempekoselig dag, uten for mye styr – godt det når en begynner å dra på årene si! Hehe. Kameraet ble med på slep, men det er Matias som har tatt flesteparten av bildene. Jeg har en skikkelig lei tendens til å glemme det helt bort, og derfor er dessverre ikke alle like godt representert på bildene, men sånn blir det når en koser seg ♥ Her er i hvert fall noen bilder fra dagen. 

Grillmaten er på bordet og jeg gikk for Coops vegetarpølser med ost og chili, de er så utrolig gode, og maiskolbe. Med masse digg tilbehør selvfølgelig!

Jeg er ingen bløtkakefan så det ble gulrotkake som årets bursdagskake, det er en av mine absolutte favorittkaker! Også bakte jeg noen sjokoladeboller, denne oppskriften gir perfekte boller hver gang.

Lillebror er ikke så liten lenger! Godt jeg ikke blir noe eldre i hvert fall 🙂 Kjæresten hans var også med, men hun har klart å snike seg unna på de bildene som ble tatt (og som var i fokus). 

Bestemor, og litt av mamma ♥

Onkel ♥

Matias sto som sagt for bildeknipsingen, men her fikk jeg fanget han på kamera og ♥

Mange synes bursdag ikke er noe særlig å markere når de blir eldre, men jeg synes det er skikkelig koselig jeg. Det trenger ikke være en stor fest, men en liten samling synes jeg må til.

Nå skal mamma og jeg til bestemor en tur, før helga kaller. Dette blir den første helga på flere uker hvor det ikke skjer noe! Det er faktisk litt godt, selv om jeg har kost meg glugg ihjel så langt i sommer. 

– Sara


#bursdag #bursdagsbarn #feiring #kake #grille #familie #kos #hygge 

2 kommentarer
    1. Koselig du feirer fremdeles da 🙂 Tror jeg glemte gratulerer!! Er på ferie vet du, og veldig fokusert på venninne som drikkes ut 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg