8 ting jeg gleder meg til i vår

Det er kanskje ikke så mye som minner om vår akkurat nå, i hvert fall ikke her jeg bor. Og det har jo faktisk for første gang på flere år vært skikkelig vinter, så våren er litt ekstra velkommen nå kjenner jeg! Og siden mars jo faktisk en av de tre vårmånedene tenker jeg det er på tide å begynne å glede seg til ting som skal skje. Her har dere derfor 8 ting jeg ser frem til i vår ♥

Påsken 2018

Nå er faktisk ikke påsken mer enn et tre uker unna og selv om planene ikke er helt spikret enda gleder jeg meg. Vi har snakket litt om å reise opp på hytta til Matias sin familie, muligens gå litt på ski (noe jeg ikke har gjort på 10 år), men vi vet ikke enda. Uansett om vi blir hjemme eller ei skal vi nok kose oss med påskekrim, snop, påskenøtter og selvfølgelig sologenseren! Påske betyr også muligheten til å lage litt kult innhold på bloggen, og det ser jeg selvfølgelig frem til!

Fest med jentegjengen

Nå begynner det å bli lenge siden forrige jentefest, faktisk tror jeg ikke vi har vært samlet bare oss siden julebordet vårt i november? Så når Tonje tok initiativet til en ny sammenkomst ble jeg skikkelig glad! Det skjer allerede om et par helger og da kjører vi kombinert jente- og innflytningsfest!

En kreativ vår

Jeg har så mange ideer til ting jeg har lyst til å lage og redesigne nå at jeg nesten sprekker. Jeg tror og håper dette kommer til å bli en veldig kreativ vår, og håpet er i hvert fall at jeg får realisert en del av planene mine! Da ender selvfølgelig resultatet opp på bloggen, så følg med. 

Planer med venner

Det er ikke så mange fastsatte planer enda, men Vilde, jeg og kjærestene våre skal en tur til Larvik nå førstkommende lørdag. Det tror jeg blir veldig kos! Det blir garantert også noen quiz/spillkvelder i løpet av våren. Vilde og jeg har snakket om å stikke på loppemarked sammen når de starter opp igjen, jakte på noen gode kupp! Og Malin som nå bor i byen pga. studier har lyst til å oppleve området her så jeg har lovt å ta henne med på det. Det passer meg utmerket for jeg er skikkelig dårlig på å gjøre ting her i byen selv! Da blir det utforsking ala Malin og Sara igjen, akkurat som da vi bodde i Oslo! 

Champagnefrokost på 17.mai 

Selv om det er leenge til 17.mai gleder jeg meg skikkelig til å arrangere champagnefrokost igjen. I fjor ble det ikke noe av, men i år vil jeg prøve å samle en fin vennegjeng på en litt tidlig, sprudlende frokost. Det har alltid vært så koselig før, så jeg savnet det litt i fjor. Innen den tid skal vi få på plass et nytt spisebord så da blir det god plass! Det kommer allerede denne uka, så jeg gleder meg til å vise dere. 

Nå 100 abonnenenter på Youtube 

Ok, 100 høres kanskje ikke så veldig mye ut, men et sted må man jo begynne! Jeg synes det er skikkelig gøy å lage videoer og håper jeg klarer å vokse litt der fremover. Nå har jeg planlagt én video i uka ut mars, så forhåpentligvis blir det i hvert fall minst én video hver uke på kanalen. Jeg vil veldig gjerne komme i gang med vlogging også, men kameraet mitt egner seg virkelig ikke! Det går jo an å bruke mobilen, men helst skulle jeg hatt et lite kamera med flippskjerm. Alt til sin tid!

Finne treningsgleden

For litt siden delte jeg treningsplanen min for tiden fremover med dere, og jeg gleder meg sånn til det å dra på trening er noe jeg virkelig ser frem mot. Sånn var det før og jeg veit jeg kommer dit igjen etter hvert. Nå er jeg bare på andre uken med trening tilbake på agendaen, så jeg er ikke helt der enda, men bare vent!

Se etter vårtegn 

Det er lite som slår følelsen av å finne den første hestehoven, fuglene som kvitrer om kapp og smeltet snø som sildrer. Jeg tror jeg nevnte at jeg ønsket være flinkere til å komme meg ut for å ta bilder i vinter, og selv om det bare har blitt et par ganger er jo muligheten fortsatt der. I vår håper jeg på å være enda flinkere, jeg vil fotografere små og store vårtegn, rett og slett leke meg litt mer med kameraet. Foto er jo en stor interesse for meg, så jeg savner dra ut for å knipse.

Dette og helt sikkert masse annet gøy skal våren min fylles opp med, og jeg kan nesten ikke vente til snøen begynner å smelte. Først da skjønner man at våren virkelig er her ♥

– Sara


#vår #gleder #hverdag #planer

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg