Tell ’em that it’s my birthday!

For det er det nemlig i dag! Haha. Jeg elsker bursdager og selv om jeg hatet å være født på sommeren da jeg var yngre er det helt innafor nå. Det betyr jo bare at vi kan være ute i sola, grille eller ja, hva som helst egentlig. Jeg har ingen planer om noen stor feiring ala i fjor, (sjekk ut bilder fra den store 100-årsfesten tre venninner og jeg arrangerte for ett år siden) kun en liten feiring med familien. Vi skal grille hos onkel og det synes jeg er feiring nok i massevis. Jeg har bakt gulrotkake og sjokoladeboller for anledningen, og nå håper jeg bare at sola titter frem igjen. 

Gulrotkaken ble tidenes laveste, selv om det er samme oppskrift jeg bruker hver gang. Denne gangen halverte jeg og lage i springform isteden for langpanne, men jeg fulgte anbefalingene til punkt og prikke. Så lenge den er god spiller det vel egentlig ingen rolle 🙂

Nå vender vi nesen mot onkel for litt grillings, håper dere får en superfin dag alle sammen ♥

– Sara


#bursdag #feiring #26 #blogg #blogger 

4 kommentarer
    1. Gratulerer så mye med dagen fine du <3 Jeg liker best rolige feiringer.. Kaka så både god og delikat ut 🙂 Bursdagsklem fra meg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg