17.mai 2018 i bilder

Hei! Håper dere hadde en kjempefin 17.mai-feiring i går? Dagen vår gikk i ett fra morgen til kveld med champagnefrokost, isspising, besøk og grilling. Vi hadde med andre ord en kjempefin dag, men fy søren så godt det var når hodet traff puta! Her kommer et lite bildedryss fra dagen.

Ingen 17.mai er fullkommen uten? Denne lagde jeg til frokosten, og til grillingen hadde mamma laget en – sukkersjokk! 

Boobbler!

Masse fine folk ♥

Og enda flere fine folk ♥

Vilde, Matias og jeg fikk snikt inn et lite isstopp før Matias og jeg tok en tur til mor og far. Det hører jo nesten med med en is eller 10!

Hos onkel startet vi med litt mer bobler, før grillen kom på. 

Kooser oss ♥

Litt skyting på blink med luftpistol ble det også tid til. Jeg turte riktig nok ikke fordi jeg var redd for å skyte hull i vinduet, det hadde vært så typisk meg!

En skikkelig vellykket dag overstått, med masse fine folk. Gleder meg allerede til neste år!

– Sara


#17mai #feiring #nasjonaldag #familie #venner #frokost #champagnefrokost #grilling #sol #vår

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg