Throwback thursday

Hei og god torsdag! Nå er det faktisk snart helg igjen, og denne helga gleder jeg meg skikkelig til! På fredag skal nemlig Matias og jeg på premieren av Snømannen, på lørdag skal vi samles for en runde quiz hjemme hos oss. Og på søndag skal Vilde og jeg filme en ny videoblogg sammen! Det kan jo ikke bli annet enn en bra helg! Dagen i dag går egentlig bare med til å filme en London Haul (for andre gang), vaske litt i leiligheten, og begynne på noen forberedelser til Halloween. Ikke noe spennende å blogg om med andre ord, så jeg tenkte derfor at vi i dag kunne ha et lite throwback, det er jo tross alt torsdag! Jeg har gravd litt i gamle bilder og funnet frem et knippe med bilder fra jeg var veldig liten frem til i dag. Håper dere liker innlegget ♥

Dette bildet av meg, bestefar og onkel synes jeg er så morsomt! Jeg er ikke helt sikker på hvor gammel jeg var akkurat her, men kanskje ett år? 

Dette bildet er tatt 5 dager etter at lillebroren min kom til verden, jeg ser ut som en passe stolt storesøster her! Jeg var vel rundt fem år hvis jeg har regnet riktig. 

Jeg hadde dessverre ingen bilder mellom 5 år og konfirmant på dataen, men det finnes utallige bilder i fotoalbum rundt om kring. Jeg må nok få tak i noen av de. Her er i hvert fall et bilde fra konfirmasjonen min, sammen med mamma ♥ Jeg husker jeg brukte evigheter på å finne en kjole jeg ville gå med, det var ikke kjoler, sminke og pynt som sto høyest i kurs hos meg på den tiden. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Året etter, i 10. klasse dro hele klassen på tur til Tusenfryd. Jeg ble 16 år den sommeren, så Tonje hadde laget bursdagskrone til meg. Hun har alltid vært så flink til å lage kroner, og det husker jeg at var alltid like koselig å få ♥

Her hadde vi startet på videregående, og vi to og Cecilie skulle prøve lykken som skuespillere. Dere husker kanskje at TV2 holdt en konkurranse hvor rollen som Runa og Goggen skulle fylles. Det måtte vi selvsagt være med på, ingen av oss kom dog videre. Det var uansett en morsom, og veldig nervepirrende opplevelse å være med på. 

Kameraet mitt har alltid blitt flittig brukt, og på videregående brukte Anna og jeg enhver anledning til å knipse litt. Jeg fant bilder av brødskiver, julebrus og diverse naturbilder. Veldig kunstneriske der altså! Og dere, legg forresten merke til de grusomt overnappede brynene mine! At ingen tok fra meg pinsetten!

I 2011 var jeg russ, og da russelua endelig kom i posten måtte det selvfølgelig foreviges. På do. Russetiden har jeg heldigvis ikke veldig mange bilder fra, jeg skulle nok klart å funnet et par, men jeg sparer dere for det.

Endelig uteksaminert fra Ringerike VGS, det var en deilig følelse! Etter det ventet et jobbår før jeg tok fatt på studenttilværelsen. 

I 2012 konfirmerte broren min seg, og brynene begynte endelig å vokse ut igjen. Her begynte jeg også å bry meg litt mer om klær, sminke og sånne ting. Og året etter opprettet Marthe og jeg denne bloggen. 

Så har vi kommet til nåtiden. Dette bildet ble tatt før jeg skulle på fest til Tonje for noen uker siden, bildene av antrekket ble dessverre så utydelige at jeg kun satt igjen med et par som kunne brukes. Men hvis noen hadde glemt hvordan jeg så ut nå, så ser det det altså her. Jeg må jo innrømme at jeg synes jeg har forandret meg en del de seinere årene, det er vel kanskje ikke så rart heller. Nå ser jeg (forhåpentligvis) mer voksen ut.

Synes du jeg har forandret meg?

– Sara

FOLLOW ME: Facebook // Instagram // Snapchat: Sokbibi


#tbt #throwback #tilbakeblikk #bilder #blogg #blogger #hverdag #mimre 

4 kommentarer
    1. Ja, du har jo forandret deg LITT, men det er ikke stort altså 😀 Samme søte, blide jenta uansett 2 år, rosa hår, bursdagkrone eller russelue 🙂 Du er fin uansett 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg