Bildedryss: bursdagsfest

God mandag dere! Nå har jeg endelig rukket å komme meg skikkelig fra lørdagens bursdagsfeiring så jeg tenkte det var på tide med litt bilder? Det endte opp med å bli en superhyggelig feiring med veldig fine folk! Håper alle andre koste seg like mye som meg ♥ Jeg glemmer som alltid litt bort at jeg har et kamera, men noen bilder har vi klart å knipse, her kommer de. 

Jeg gikk for litt sommerlige farger både på det jeg serverte og det jeg pyntet med. 

For å gjøre det enkelt lagde jeg en frisk punsj av vin, farris og frisk frukt og bær. Veldig enkelt, meg godt!

Litt props til bildetaking måtte vi også ha, disse har printet ut og klippet til selv. Det tok litt tid, men er veldig gøy å velge selv hva slags ting man vil ha.

Fin gjeng ♥

Tid for gruppebilde! 

Igjen, jeg koste meg skikkelig og håper ikke det blir altfor lenge til neste sammenkomst ♥ Nå skal jeg straks begynne å kutte opp ingredienser til taco, vi får svigers på besøk om en liten time.  

Håper dere har hatt en fin helg? 

– Sara 


#bursdag #fest #sommer #party #venner #photobooth #vin #punsj #dekor #summer

20 kommentarer

Siste innlegg