Min hårpleierutine

Nå har det faktisk gått to uker siden jeg var hos frisøren for å gjøre håret klart til sommeren, og siden noen av dere lurte på hvilke hårprodukter jeg bruker tenkte jeg å vise dere de nå. Jeg bruker både shampoo, balsam og hårkur fra Bumble and bumle. Shampooen og balsamen er i straight-serien deres og kuren er i creme de coco-serien. Det er frisørvenninnen min, Tonje som har satt sammen produktene slik at de skal fungere optimalt for mitt hår, og jeg må si meg veldig fornøyd. Det er ikke det rimeligste merket, men jeg synes de har vært verdt det. Jeg kommer i hvert fall til å kjøpe påfyll av hårkuren, den er helt amazing!

Håret mitt har en tendens til å bli veldig brusete og stort etter at jeg har vasket det, og det er denne serien med på å temme. Jeg får naturligvis ikke helt rett hår av disse produktene, men de hjelper faktisk en del.

Shampooen er veldig effektiv og så fort den er vasket ut føles håret med en gang litt tørt ut, men så tar jeg i hårkuren og deretter balsamen og da blir håret silkemykt! Begge produktene lukter veldig godt og jeg får en god og rein følelse etter å ha brukt de. Det eneste minuset jeg kan finne er at balsamen er utrolig vanskelig å få ut av beholderen. Jeg ender derfor alltid opp med å skru av hele korken og klemme det ut på den måten.

Kuren ser sånn her ut og den lukter HELT himmelsk! Den mykgjør, pleier og etterlater en deilig duft av kokos. Denne er virkelig helt perfekt nå på sommeren! Jeg har også merket at de slitte tuppene mine ser mye freshere ut etter å ha brukt denne noen ganger.

Da jeg var hos frisøren sist bleiket vi det, og etter en sånn tøff behandling er det godt å ha noen gode og pleiende produkter. Mine produkter er fra salongen Tonje jobber i, men du kan naturligvis også kjøpe de på nett.

13 kommentarer

Siste innlegg