Nye sminkekoster fra Eco Tools

Til bursdagen min tidligere i sommer fikk jeg noen fine sminkekoster fra Anna som jeg ikke har rukket å vise dere enda. De er fra merket Eco Tools, og selv om jeg har hørt mye bra om det merket har jeg aldri testet det ut før. Men nå som jeg har vært heldig å få de i gave har jeg prøvd de ut og tenkte å fortelle dere hva jeg synes om de.

Kostene jeg fikk var et starter set med seks forskjellige koster. En for blush, en for concealer, en for øyenskygge, en for eyeliner og en kam/børste til øyevipper og øyebryn. Alle kostene kom i en praktisk mappe som også rommer den mest essensielle sminken jeg trenger. Veldig kjekt hvis du skal på reise! Det som er så bra med Eco Tools er at alt på børstene kan gjenvinnes! Skaftene er laget av bambus, hårene av syntetisk materiale og metallet er resirkulerbart aluminium. Og de er heller ikke testet på dyr, så tommel opp for Eco Tools!

Og kostene er virkelig så myke som produsenten lover, bare se på denne blushkosten her ♥

I dette settet følger det med de fleste kostene man trenger, men jeg savner en foundationkosten. Jeg vurderer å bestille meg en foundationkost ved siden av, for den jeg har er ikke i nærheten av så myk og god som disse er!

Fløyelsmyk mot huden ♥

Som dere sikkert skjønner er jeg skikkelig fornøyd med disse kostene! Så langt har de ikke røytet, de er gode mot huden og de miljøvennlige! Og når prisene ikke er så ille heller må jeg si jeg er glad jeg ble introdusert for dette merket! Men nok sminkeprat for i dag, nå skal jeg bare slappe av hjemme frem til i kveld, for senere i dag braker det løs med innflytningsfest. Det blir gøy!

20 kommentarer

Siste innlegg