Enkelt vinterlig negledesign

Nå er det kjempe lenge siden sist jeg prøvde meg på et negledesign, så nå var det virkelig på tide! Dette designet er veldig enkelt og krever kun to forskjellige neglelakker og litt negletape. Fargene kan du mikse og trikse meg etter eget ønske, men jeg gikk for hvit og lys blå denne gangen. Jeg synes disse fargene var så vinterlige og fine, er dere ikke enige? Begge lakkene er forresten fra TL-design.

Start med å lakke hele neglen hvit, ta gjerne to strøk. Så tar du farge nummer to og så bestemmer du selv om du vil ha det feltet like stort på alle neglene eller om du vil variere litt slik som meg. Det er lettest å få en rett strek hvis du holder penselen i ro og roterer neglen. Hvis det ga mening? La fargen tørke helt før du setter på negletape i skjøten.

Nå kom vi akkurat hjem fra en liten middags-date her. Vi har vært sammen i 6 år i dag, så vi bestemte oss for å ta middagen ute. Og gjett hvor vi endte opp? På Peppes Pizza! Haha, vi hadde lyst på noe junk begge to, så da gikk vi for det, selv om det normale sikkert ville vært å gått på en litt finere restaurant. Så lenge man koser seg så er det ikke så farlig hvor man spiser. Resten av kvelden skal vi bare slappe av, også blir det nok Bloggerne på skjermen for min del litt senere i dag.

8 kommentarer

Siste innlegg