Bursdagsbilder

Hei dere! Har dere det fint? Jeg hadde en superfin bursdag på mandag, ingen sak å fylle år når man har så fine folk å feire den med ♥ Siden jeg har jobbet så mye den siste tiden ville jeg bare ta det helt rolig på dagen min, og heller ta den helt ut på festen vi skal ha på lørdag. Jeg ble vekket med frokost på senga av Matias, super koselig! Så slappet vi bare av litt hjemme, jeg bakte en kake også tok vi en tur bort til bestemor. Mamma, onkel og oldemor kom også, så da ble det en liten feiring 🙂 Jeg tok noen bilder som jeg tenkte dere kanskje ville se? 

One happy birthday girl!

Jeg bakte som sagt oreokake, også hadde jeg lagd gulrotmuffins dagen før. 

God stemning!

Jeg fikk en nydelig rose og penger av bestemor, penger av oldemor og foodprosessor av mamma og onkel. Jeg har ikke funnet ut hva jeg ønsker meg av Matias enda, så jeg får heller ha gaven til gode.

Jeg hadde en veldig hyggelig dag, og skal nyte året som 24! Neste gang jeg fyller år vil jeg være halvveis til 50 og halvveis i 20-åra! Vet ikke om jeg er helt klar for det enda, hehe 🙂 

– Sara


#bursdag #bursdagsfeiring #bursdagsbarn #familie 

23 kommentarer

Siste innlegg