DIY: Ballong-piñata

Da jeg begynte planleggingen av årets Halloween-fest fikk jeg veldig lyst til å ha en piñata, og siden jeg er så utålmodig hadde jeg for lengst planlagt å lage disse, før jeg så at Nille solgte store fine gresskarpiñataer. Og når jeg har fått for meg en idé må jeg jo gjennomføre den. Så da får Nille bare ha de fine piñataene sine, her blir det en miniversjon med ballong-piñata!

Du trenger: Ballonger // Godteri som er innpakket // Sort tusj 

Fyll ballongene med noen godteribiter, dette bør være ting som ikke er altfor store. Det kan være greit å være to, for det tar ganske lang tid å fylle ballongene alene. Blås så litt luft i ballongene og knyt endene. Tegn på ansikter slik gresskar ser ut på Halloween. Jeg har aldri vært særlig kunstnerisk anlagt, så mine ansikter ser mildt sagt hjemmelaget ut, men det er jo litt av sjarmen! Planen var egentlig å henge de fast på en grønn tråd og så lage stilk, men de ville aldri i verden hengt oppe. Da måtte jeg ha spikret de fast, og det vil jeg ikke. 

Jeg har satt mine rundt om kring i bokhyllen, de ble jo faktisk litt dekorative også!

Om det blir så enkelt å poppe disse ballongene får vi se på, en saks eller nål håper jeg fungerer. Håper i hvert fall de faller i smak på festen i morgen 🙂 

– Sara

FOLLOW ME: Facebook // Instagram // Snapchat: Sokbibi


#halloween #diy #godteri #dekor #fest #tips #inspirasjon #halloween2017mood

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg