DIY partydekorasjon: vimpler

Jeg lovte dere en DIY fra bursdagen min, og her kommer den. Temaet for bursdagen var amerikansk grilling så da måtte jeg ha pynt som passet til. Hvis dere vil se flere bilder fra feiringen kan dere gjøre det her. Jeg var veldig usikker på hva jeg skulle pynte med, men jeg fant ut at vimpler måtte være perfekt. Det passet til tema og så fikk jeg hentet opp igjen et element fra innbydelsen.

Slik så innbydelsen ut ♥

Jeg lette etter slike vimpler både i Norge og da vi var i Sverige, men fant ingenting som lignet på det jeg så for meg. Så da var det bare å lage sin egen!

Det du trenger er

♥ Ark i ønsket farge

♥ Saks

♥ Blyant

♥ Linjal

♥ Nål og tråd

Jeg brukte A4-ark i rødt og hvitt, men du må bare velge de fargene som passer deg. Del arkene i to og tegn opp trekanter med en linjal, slik som på bildet over.

Så er det bare å klippe de ut. Jeg tror jeg endte opp med å bruke 9 ark av hver farge som utgjør 36 vimpler. Når du har klipt ut alle tar du bare en nål med tråd i ønsket farge og “syr” tråden gjennom de øverste hjørnene på trekanten.

Jeg ble ganske fornøyd med resultatet, til at det var så enkelt. Det pyntet opp og passet veldig bra sammen med resten av bursdagen.

8 kommentarer
    1. Veldig smart og enkel måte å pynte litt på 🙂 OG moro å gjøre ting selv 🙂 Da blir det en bedre følelse på bursdagen 😀 og moro underveis 🙂 Håper du har hatt en herlig dag 🙂 Klem fra en svett Frodith <3

    2. frodith: Takk for det! 🙂 Når man ikke finner det man trenger på butikken må man bare være litt kreativ selv 🙂 Ikke sant, man får jo en liten mestringsfølelse av å lage ting selv, uansett hvor enkelt det er 🙂 Klem fra en ganske avkjølt Sara <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg