Oppskrift: Halloween-punsj

Det blir ingen skikkelig fest uten punsj! Eller jo, det blir det, men punsj er alltid innafor! Jeg har derfor googlet rundt etter en punsj som ser skummel ut, men samtidig smaker godt. Mange av de skikkelig skumle Halloween-punsjene har ingredienser man ikke får tak i her i Hønefoss, så jeg var nær ved å gi opp hele punsjen. Men så kom jeg over en oppskrift som hadde ingefærøl og lime i seg, og det er jo så godt. Så da kombinerte jeg like gjerne et par oppskrifter, og resultatet ble den her. Så veldig skummel er den ikke, men smaken er vel viktigst! 

Du trenger: 7 dl tranebærjuice // 7 dl ananasjuice // 1 l ingefærøl // Sprit etter ønske // Saften av 1/2 lime // Isbiter // Limeskiver til pynt

Bland først sammen tranebærjuice, ananasjuice, sprit og limesaft. Ha så i ingefærølen og bland forsiktig, fyll på med isbiter og limeskiver. 

Denne punsjen ble så god! Jeg hentet som sagt inspirasjon fra diverse oppskrifter jeg fant på Pinterest, og jeg ble veldig fornøyd med resultatet! Håper den slår an på festen i kveld 🙂 Punsjen kan selvfølgelig lages uten alkohol, slik at den passer for alle! Håper det smaker 🙂 

– Sara

FOLLOW ME: Facebook // Instagram // Snapchat: Sokbibi


#punsj #drikke #fest #halloween #hjemmelaget #gresskar #tips #inspirasjon #halloween2017mood 

6 kommentarer

Siste innlegg