Inspiration: Fall nails

Etter å ha hatt skjøre negler i flere måneder, som knakk bare jeg så hardt på dem er det deilig å endelig begynne å få litt lengde på de igjen. Helt siden jeg fikk lagt gelenegler i vår har neglene mine vært utrolig dårlige og svake. Jeg har alltid hatt veldig sterke negler, så det må jeg innrømme var litt uvant. For å få de back on track igjen har jeg ikke brukt noe produkt på de i det hele tatt, bortsett fra et tonn av neglebåndsolje! Nå som neglene begynner å få litt lengde vil jeg derfor være flink til å lakke de fremover, og har i den anledning snekret sammen en liten inspirasjonskollasj til meg selv. Den tenkte jeg kanskje noen av dere kunne ha glede av også? Håper i hvert fall at dere blir litt inspirert ♥


Alle bildene er fra Weheartit.

Jeg har en skikkelig ting for matte negler om dagen, og synes stort sett alle farger blir superlekre med et strøk matt top coat. Min matte top coat er fra Londontown, og den synes jeg fungerer kjempebra. Om høsten strekker jeg meg oftere etter de sorte og de mørkere flaskene med neglelakk, jeg synes det passer så bra til fargene vi ellers omgir oss med på høsten. Likevel vil jeg ikke gi helt slipp på lekre nudes, og knall røde negler heller. Litt farge har vi jo ikke vondt av?

– Sara


#negler #nails #inspo #inspirasjon #skjønnhet #beauty #fashion #fall #autumn #høst

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg