Got my nails done

Jeg håper dere har vært like heldige som oss i dag, med temperaturer som minner mer om juli, enn tidlig mai. Deilig! Matias og jeg har besøkt besteforeldrene hans i dag, og vi ble sittende ute å nyte sola i flere timer. Nå er det straks klart for litt grilling, jeg skal prøve Coops nye vegetarpølser med ost og chili. De vanlige vegetarpølsene til Coop er utrolig gode, så de kan jeg absolutt anbefale for de av dere som ønsker å kutte litt ned på kjøttet i sommer. Nå ville jeg bare en tur innom for å ønske dere en god helg, og vise dere de fine neglene jeg fik i går. Mamma vant en konkurranse hos Light and Beauty i Hokksund for en tid tilbake, og i går passet det endelig å gjennomføre. Perfekt nå før konfirmasjon på søndag!

Mamma fikk forlengelse av alle neglene, og fikk for en brunaktig farge på alle bortsett fra ringfingeren den fikk et lag med en slag rosaaktig farge. Veldig fin kombo!

Siden det er vår med stor V nå gikk jeg for en skikkelig fresh blåfarge, og jeg er SÅ fornøyd! Fargen ble akkurat slik jeg ønsket, og hun som hadde salongen var veldig hyggelig.

Sjekk gjerne ut Facebooksiden hennes hvis du har lyst på nye negler før sommeren. Hun har salong i Hokksund, Drammen og Svelvik.

Hva synes dere om neglene?

– Sara

 #nails #negler #gelenegler #blå #vår

8 kommentarer

Siste innlegg