Video: min enkle go-to sminke

Som jeg nevnte i innlegg om ting jeg gleder meg til i vår har jeg som mål å vokse på Youtube, og da må jeg lage videoer. Sminkevideoer er ikke noe jeg har mestret spesielt godt tidligere, og ikke er jeg noen beauty guru heller, men jeg liker å lage videoer jeg selv ville sett. Og for min del spiller det ingen rolle om det er en proff makeupartist som sminker seg eller en nybegynner. Det er gøy å se på hva slags produkter og teknikker folk bruker. SÅ jeg har jeg forsøkt å bevege meg i retningen av makeup tutorial igjen. Denne gangen viser jeg dere bare min kjappe hverdagssminke. Dette gjør jeg på sikkert fem minutter til vanlig, så her er det ingen hokkus pokkus.

Håper dere likte videoen, og gi meg gjerne litt konstruktiv kritikk! 

Ha en fin søndag videre ♥

– Sara


#sminke #makeup #video #skjønnhet #beauty #tutorial #youtube #blogg #blogger

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg