My wishlist from Pure Skin

Annonse

I dag har jeg lyst til å tipse dere om en nettbutikk jeg nylig oppdaget som kun fører naturlige, økologiske skjønnhets- og velværeprodukter. Butikken heter Pureskin.no, og de har solgt økologiske produkter for menn og kvinner i flere år nå. Her finner dere alt fra neglelakker til kroppsskrubber og shampoo. Ingen av produktene inneholder noen skadelige ingredienser, de er ikke testet på dyr og de er veganske. Merkene de tar inn er derfor nøye vurdert for å sikre produkter av topp kvalitet og som er trygge å bruke. Jeg har sett igjennom hele nettbutikken deres og funnet frem noe av det jeg har lyst på for å vise dere.

1. Body brush 2. Sugar scrub 3. Hand+ body wash 4. Bath soaking salt 5. Foot butter 6. Bath+ body oil 7. Matcha green tea 8. Cleansing nectar 9. Facial scrub 10. Tooth powder 11. Humble brush 12. Konjac face sponge 13. Hair+scalp tonic

Ikke bare er produktene gode for deg, de ser også veldig lekre ut! Jeg må jo innrømme at det faktisk har litt å si, hvis et produkt kan pynte opp litt på badet er det et stort pluss. Jeg regner med at dere ser hva de fleste tingene er, men jeg har bare lyst til å utdype litt rundt et par av dem.

Produkt nummer én er en børste man bruker for å tørrbørste kroppen. Dette har jeg lest veldig mye positivt om, og jeg har skikkelig lyst til å klikke meg hjem en sånn. Tørrbørsting renser huden, fjerner døde hudceller, setter i gang blodsirkulasjonen og stimulerer kroppens lymfesystem. Hva er det å ikke like?

Tooth powder brukes isteden for tannkrem, og inneholder blant annet hvit leire, natron og aloe vera. Den skal redusere plakk, fjerne bakterier og ha en hvitende effekt. Jeg synes det er utrolig fasinerende at man kan lage tannkrem med de ingrediensene.

Den siste tingene jeg har lyst til å nevne er ansiktssvampen. Konjac-svampen er renser huden på en skånsom og effektiv måte. I tillegg til å være dyprensende gir den også naturlig fukt. Du skal faktisk ikke trenge å bruke noe annet rensemiddel sammen med denne heller! Jeg er skikkelig nysgjerrig på denne, tror jeg må se om det finnes noen reviews på Youtube.

Her finner du alle de forskjellige leiremaskene

De har også en serie med leirmasker jeg har veldig lyst til å teste. Det er seks forskjellige typer med ulike egenskaper som passer til forskjellige hudtyper. Personlig har jeg lyst til å røde som er dyprensende eller rose som skal gi masse fukt. En kombinasjon av de to tror jeg ville vært bra, jeg føler nemlig at jeg har litt forskjellige behov forskjellige steder i ansiktet. 

Håper dere fant noe dere likte her, hvis ikke kan dere jo gå inn i nettbutikken å se det store utvalget selv. Dere burde også sjekke ut Instagramen deres, der er det såå mange fine bilder, tips og inspirasjon. 

5 kommentarer
    1. Virker som interessante produkter! spesielt tannkremen, den svampen, og ansiktsskrubben ^^
      Veganske og naturlige produkter er de beste i mine øyne. Hvertfall for en med sensitiv og uren hud som meg ^^

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg