Life is too short to have boring hair!

I går var jeg hos min superflinke venninne Tonje for å få orden på håret mitt! Jeg har lenge vært veldig lei av å være helt mørk, så ønske var å få lysnet litt på det. Siden jeg har ganske tykt og langt hår har jeg ikke lyst til å gå til hvem som helst, men jeg vet jeg blir fornøyd når jeg går til Tonje! 

Hun er så dyktig og man føler seg virkelig trygg når man sitter i stolen hennes. Hun forteller hele veien hva hun gjør og hvorfor hun gjør det. Hun er også veldig flinkt til å på forhånd gjøre klart hva man kan forvente utifra det utgangspunktet man har. Det er for eksempel ikke realistisk for meg som er så mørk å bli blond på en behandling. Ikke at det er noe jeg vil heller, men jeg synes det er så fint at hun forteller hva hun kan få til på den aktuelle behandlingen og hva som eventuelt blir veien videre. Så hvis du er på jakt etter en dyktig frisør enten du bor i Hønefoss eller litt lengre unna anbefaler jeg å ta turen til henne. Det sier jeg ikke bare fordi hun er venninnen min, men fordi hun er veldig god i det hun gjør! Du kan bestille time hos henne på nett ♥

Jeg burde tatt et skikkelig førbilde, det glemte jeg selvfølgelig før jeg kom, men dere ser litt hvordan det var her da. Halve håret var helt mørkt og resten var lyst med et rødlig skjær. Fargeskillet syntes veldig godt, og det så ikke så veldig pent ut lenger. Nå har jeg fått en mye mer naturlig overgang, det er litt mindre rødlig og det lyse kryper mye lengre opp. Nå har jeg ikke lenger den harde, mørke fargen ved ansiktet og jeg føler meg ikke så bleik lenger!  

Jeg synes det ble et veldig fint spill i håret, og kunne ikke vært mer fornøyd! Jeg har litt lyst til å bli litt lysere enn dette også, men det må skje gradvis! Hvis det skjer for brått tror jeg ikke jeg vil trives med det selv. Neste steg tror jeg blir å lysne håret under, det rørte vi nemlig ikke i går. Så får vi se hva som frister etter det.

Selfie time!

Jeg blir litt småkvalm av meg selv egentlig, hver gang jeg går forbi et speil MÅ jeg bare se på det fine håret mitt! Håper det er fler som er sånn etter et frisørbesøk? Hehe. Nå skal jeg en tur på butikken for å handle inn mat for resten av uka. Vi har ikke fått tid til ukens storhandel enda, men nå begynner kjøleskapet å bli helt ribba for mat så det er på tide med litt påfyll!

Hva synes dere om fargen?

– Sara


#hår #hair #hårfarge #olaplex #frisør #skjønnhet #beauty #sommer #selfie #blogg #blogger 

20 kommentarer

Siste innlegg