Påskenegler

Det blir mye påskesnakk på bloggen om dagen, men sånn får det bare bli. Det er jo bare påske én gang i året! Uansett, når det først er påske er det jo klart man må fikse seg påskenegler! Så jeg gikk på med litt gulfarge også prøvde jeg meg på en litt påskete-vri med “påskeegg” på ringfingeren. Veldig enkelt, men søtt, og helt i min gate!

Jeg har brukt Pale Sun på alle neglene og så pyntet med Lilac Lincoln, Pink Cadillac, Placi El Dorado og Surf Bel Air. Som verktøy har jeg brukt den tynneste penselen og dottingtoolen i Nail Perfect Nail Art Brush settet.

Etter du har lagt to lag med en gul lakk pynter du med de fargene du selv ønsker. Jeg synes det ble søtt med pastellfarger, også passer det jo godt til påske. Bruk en dottingtool og lag prikker på en av neglene, samt to striper med prikker på en annen. Bruk så en pensel og tegn en enkel strek og gjerne en linje med sikksakk-mønster. Og voilà, et enkelt, fint påskedesign.

8 kommentarer

Siste innlegg