A cinnamon bun and Nintendo kind of day

Endelig viser kalenderen mai dere! Først nå føler jeg våren er skikkelig i gang, blomstene begynner å spire, fuglene kvitrer av full hals og tallet på gradestokken stiger. Helt nydelig! Selv om jeg gjerne skulle nytt den første maidagen mer har jeg sovet bort store deler av dagen. Jeg har jobbet natt to dager på rad nå, og da må jeg bare bruke dagen til å sove på. Det har også vært tid til litt kos i dag, jeg har cravet kanelboller i en liten evighet nå og dagen i dag virket som den perfekte anledning å lage det på. Det har derfor blitt både kanelboller og Mario Kart på Nintendo Switchen til Matias i kveld. Veldig hyggelig ♥

Disse kanelbollene er virkelig så utrolig gode, om jeg får si det selv! De anbefales virkelig hvis du får lyst til å dra frem bakebollen en dag. Oppskriften på har jeg delt med dere tidligere, den finner dere her. 

Nå skal jeg bare slappe av resten av kvelden, og forhåpentligvis komme meg i seng om ikke lenge. Det er noen ganger litt utfordrende å komme seg i seng til normal tid etter nattevakter, men jeg skal prøve mitt beste! Ha en fortsatt fin kveld ♥

Hva har du gjort i dag?

– Sara


#kanelbolle #bake #mai #vår #søtt #hverdag #blogg #blogger

6 kommentarer

Siste innlegg