Happy waffle day!

Håper dere har hatt en fin søndag så langt, og at dere kanskje har fått i dere en vaffelplate eller to? Det er jo den internasjonale vaffeldagen i dag, årets viktigste høytid! Neida, men en dag som gir meg en unnskyldning for å steike vafler sier jeg ikke nei takk til! Jeg bruker ingen fast oppskrift når jeg lager vafler, men i denne røra er det egg, melk, mel, sukker, bakepulver, smør, kardemomme og vaniljesukker. Vi safer med tradisjonelle vafler på vaffeldagen med andre ord! 

Det passer litt ekstra godt å kose seg i dag, for dette har vært litt av en helg – riktig nok en hyggelig helg! På fredag hjalp jeg bestemor å pyntet til påske på dagen, og på kvelden var det klart for en runde etterlengtet quiz. Før hode traff puta på kvelden hadde jeg bakt focaccia og lagd hummus til jentekvelden vi skulle ha dagen etter. Lørdag besto av oppussingsdugnad før det var rett hjem for å ordne seg til og lage den siste maten til jentefesten. Vi hadde verdens koseligste kveld i går med deilig tapas og helt herlige jenter! Alle kunne dessverre ikke komme, men det betyr bare at vi må gjenta dette veldig snart! I dag skulle vi egentlig bort, men det utsetter vi til i morgen. Det kjennes helt innafor ut her jeg sitter støl som en stokk etter oppussing og litt småtrøtt. Jeg var nemlig ikke hjemme i går før klokka seks på morgenen.

Planen var egentlig å få ut en video i helga, så jeg skal prøve å få gjort det i kveld. I verste fall kommer den i morgen. Ha en fin søndag dere ♥

– Sara


#vaffel #vaffeldagen #hverdag #søndag #mat #dessert 

2 kommentarer
    1. frodith: Hihi, må jo til det på vaffeldagen <3 Har prøvd vafler med sjokoladebiter, det er i hvert fall veldig godt. Omtrent alt blir jo bedre med litt sjokolade 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg