Halloween 2016

Hei igjen! Nå har jeg omsider fått gått igjennom bildene fra festen på lørdag, og selv om det ikke ble knipset så mye som jeg trodde ble det er godt utvalg likevel. 

Aw, så søte!

Matias og Johnny var Javier Peña and Steve Murphy, inspirert av TV-serien Narcos. Enkelt, men kult! På bildet her får dere ikke med jakkene og capsen til Johnny da, som også var en del av kostymet.

Hva Ola skulle være er jeg ikke helt sikker på, men det var i hvert fall blod inn i bildet! 

Babes!

Det var nok en del Harley Quinns å finne på årets Halloween-feringer rundt om i verden, men jeg synes Mia hadde gjort en skikkelig bra jobb! Veldig gjennomført 🙂

Tonje var en skikkelig creepy magedanser! Hun legger alltid så mye arbeid i kostymene sine, så alle detaljene var selvsagt på plass!

God stemning!

Teddybjørn!

Så kule begge to! Mari tror jeg var en militær-jente (correct me if I’m wrong), igjen veldig gjennomført og skikkelig tøff!

Da avslutter jeg disse Halloween-dagene, også håper jeg dere har likt alle postene, og ikke minst bildene fra lørdag. Det har vært veldig gøy å poste hver dag igjen, og jeg skal gjøre mitt beste for å fortsette den gode rutinen min. Nå fyker jeg avgårde på jobb, ha en fin søndagskveld ♥ 

Liker dere å ha slike temadager?

– Sara


#halloween #halloweenfest #fest #party #venner #kostyme #høst #utkledning 

10 kommentarer

Siste innlegg