Høstfavoritter

Hei og god helg dere! I dag ville jeg bare titte innom dere med litt inspirasjon til høstgarderoben. Kanskje noen av dere trenger en tykk genser, noen kule boots eller kanskje bare noe hverdagstøy til høstsesongen? Under har jeg plukket ut mine favoritter og satt det sammen til tre forskjellige kollasjer.

I den første kollasjen ville jeg ha fokus på de klassiske plaggene, som stikkegensre og lange kåper. En plain camel trench coat er nesten et must i alles garderober, den går til alt og vil aldri gå av moten. En deilig, varm genser med høy hals er heller ikke dumt å investere i før gradestokken kryper ned på minussiden. Også falt jeg for den litt crazy genseren med sikk-sakk-mønster. Ikke egentlig veldig typisk meg, men veldig kul!

I kollasj nummer to har jeg fokuser litt mer på “pentøy”. Det kommer jo godt med for eventuelle familiemiddag og kvelder ut, høsten og vinteren er jo storseong for nettopp dette. Jeg synes semskede plagg er veldig kult for tiden og ble litt forelsket i både det bruke skjørtet og den sorte kjolen. Den sorte vesken med semskede detaljer og sølvring har jeg også veldig lyst til å klikke hjem, den ser ut til å ha akkurat passe størrelse hvis man skal ut på festligheter. Et par klassiske sorte vide bukser er også et rimelig trygt kjøp, disse kan matches på så uendelig mange måter!

Til slutt har jeg funnet frem til noen litt mer sporty og kule plagg for hverdagsbruk. En bomberjakke er must i høst! Denne her i burgunder ligner litt på den jeg kjøpte meg tidligere i år, og den har allerede rukket å blitt brukt mye. Hvis du ønsker å satse på en aktiv høst kan en Fitbit være en smart investering!

Jeg håper dette innlegget var nyttig for noen, og at dere fikk litt inspirasjon.


#mote #fashion #tips #klær #høst #garderobe #høstgarderobe

11 kommentarer

Siste innlegg