New in: Nailed it!

Hei til dere ♥ Har søndagen behandlet dere bra så langt? Jeg har et par små timer igjen på jobb før jeg skal hjem å bare slappe helt av resten av dagen. Formen er snart der den skal være igjen, men jeg trenger en lat søndag på sofaen i dag. Eventuelt ute i parken hvis været er like fint når jeg kommer hjem. Man vet jo aldri! Jeg tenkte egentlig bare å vise dere det nyeste tilskudd til neglelakksamlingen min. Den begynner å vokse seg ganske stor nå, men en og annen farge har jeg alltids plass til! Det er bare den ene fargen som er til meg da, de andre tre kjøpte jeg med for en venninne. Jeg synes bare fargene passet så godt i sammen at jeg måtte ha de med på bildene. Kanskje dere finner en ny must have? 

Den ser litt lysere ut på bildet her enn hva den er i virkeligheten, det nederste bildet i innlegget er nok mer riktig. Men den er SÅ fin! Helt klart en ny favoritt som jeg kommer til å bruke altfor mye fremover. Den er fra kolleksjonen Celina Karine og Agnes Lovise har lagd for Tone Lise Akademiet, og er bare én av mange farger jeg har lyst til å kjøpe meg. 

Dere som har lest bloggen min en stund vet at jeg elsker lakkene fra TL! De er stort sett alltid veldig pigmenterte, holder lenge og tørker raskt. Også er de cruelty free ♥ Dette er forresten ingen reklame, bare så dere er klar over det. Jeg er bare veldig fan av disse lakkene!

Nailed itStrawMossMorain

Det er forresten slag i nettbutikken på de tre bortsett fra Nailed it nå, de koster bare 25,- per stykk! Det er en helt sinnsykt god pris!

Jeg går bare rundt å ser på neglene mine etter at jeg lakket de med denne, og jeg har til og med fått flere komplimenter på jobb i helga. Stor stas! Det var ikke like stor stas starte dagen med at den ene neglen knakk da! Skikkelig overfladisk problem, men jeg hatt lange negler så lenge nå. Det er så uvant å plutselig ha korte igjen. Det er vel bare å file ned alle sammen og vente til de vokser ut like fine igjen. 

Hvilken av fargene var din favoritt?

– Sara 


#skjønnhet #beauty #negler #neglelakk #nailpolish #velvære #shopping #toneliseakademiet #tlbeauty

7 kommentarer
    1. Jeg liker best sånne med metalic-farge, og gjerne litt mørke, eller turkise 😉 Men av disse måtte det blitt den mørkeste her 🙂 Håper du får en fin søndag Sara, hvordan jobb har du nå? 🙂

    2. Favoritten var nok den du hadde på neglene. Slik en Enkel og lys farge 😀 Det var en ganske så fin pris ja, må nok ta meg en titt 😀
      – Siri

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg