5 shades of blue

Dette er langt i fra en blåmandag, men jeg synes det passet med blå negler i dag uansett. Jeg vil ikke akkurat kalle dette et negledesign, men det er en morsom vri på vanlig neglelakk. Så her kommer en liten oppskrift på hvordan dere gjør det, håper dere liker det!

Fargene går fra lys blå til mørkblå, nesten på grensen til svart. Jeg synes det er veldig kult med neglelakk i forskjellige nyanser på alle neglene, men man kan jo ikke kjøpe 5 nyanser hver gang man har lyst på sånne negler. Så jeg har et lite triks til dere!

Jeg brukte en farge fra OPI som heter Incognito in sausalito og blandet den rett og slett med hvit neglelakk.

Bruk en liten bit med aluminiumsfolie og bland fargene der. På den første neglen tok jeg bare på lakken som den er og på de andre blandet jeg inn mer og mer hvitt. Bland sammen med en tannpirker og bruk en pensel slik at du ikke får hvitfarge i den originale lakken din.

Voilà! Litt mer spennende enn vanlig lakk, men veldig hverdagslig og enkelt. Også passet det jo veldig godt til den nye skjorta! Nei, nå må vi planlegge middagsuka vår og handle inn det vi trenger.

23 kommentarer

Siste innlegg