Oppskrift: valentines dessert

Happy valentines alle sammen, og riktig god morsdag til alle mødre! Håper dere koser dere masse i dag, enten dere feirer eller ikke. Etter jobb skal jeg hjem for å feire morsdagen sammen med familien ♥ Jeg ville bare en rask tur innom dere for å dele oppskriften på en passende dessert for i dag. Du trenger kun et par ingredienser, så denne her går unna i en fei. Jeg tok meg en på jobb og den ble veldig godkjent av Pre, så denne må dere bare få prøvd!

Ingredienser til 2 store porsjoner: 1 pakke valgfri gele // ca. 2 dl fløte // et par jordbær til pynt

Lag gelene som ansvist på pakken og la den avkjøle seg helt. Mens gelenen kjøler seg ned kan du piske to dl kremfløte. Bland inn litt og litt krem i gelen (før den er stiv) til du får ønsket farge. Hell det over i glass og sett det kjølig til det har stivnet helt.

Pynt gjerne med litt krem og jordbær på toppen! 

Håper jeg klarte å friste dere med disse bildene, og hvis dere ikke har tid til å lage den i dag må dere love å gjøre den en annen dag? Denne ble så god! Og ikke minst ser den veldig søt ut! 

Hva er dine planer for dagen?

– Sara


#oppskrift #dessert #søtt #jordbær #gele #krem #valentine #morsdag #hjemmelaget #diy

14 kommentarer

Siste innlegg