Fakkeltog mot pels

Nå sitter jeg nesten i blinde og skriver her! Jeg fikk nemlig time på Ullevål Sykehus for flere øyetester i dag. Det var ikke planlagt så jeg rakk dessverre ikke å blogge. Nå skal Vilde og jeg straks ned til sentrum for å være med NOAHs fakkteltog mot pels. Etter det skal vi se finalen i Skal Vi Danse. Heia Linnea!

Jeg tror nesten bare jeg må runde av nå, for dette går tregt! Herlighet, det skal bli godt når disse dråpene går ut og jeg kan se klart igjen! Håper jeg ser noen av dere på markeringen i kveld.

10 kommentarer
    1. Så kjedelig med øynene, håper du snart ser klart igjen 🙂 Det så bra at det finnes fakeltog mot pels, for det er noe av det mest forferdelige jeg vet om i denne verden. Skulle ønske det ikke fantes. Skal vi danse må jeg også alltid få med meg. Utrolig spennende med finale! Du må ha en fin helg videre Sara! 😀

    2. Emilie: Tusen takk! 🙂 Nå ser jeg heldigvis ikke så dårlig som den dagen jeg skrev dette, men de har enda ikke funnet ut hva et er for noe. De trodde de hadde løsningen og satte i gang en antibiotikakur, men så var det visst ikke det likevel. Så da blir det ny runde med prøver til uken. Haff, gleder meg til å bli frisk igjen ^^

      Ja ikke sant, Agnete var utrolig flink til å danse 🙂 Ha en fin helg (henger litt på etterskudd om dagen, så det passer jo fakitsk for meg å si god helg tilbake xD)

    3. MK: Jeg har fått gradvis dårligere syn på venstre øyet de siste par ukene, så de prøver å finne ut hva det kommer av. De trodde de hadde funnet det ut og startet behandling, men så viste det seg at de hadde feil. Så da blir det ny runde med tester til uken 🙂

      Så bra! Får håpe vi snart får satt en stopper for pelsindustiren! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg