Mary-Kate og Ashley Olsen for BikBok

Opplegget rundt lanseringen av kolleksjonene til Mary-Kate & Ashley Olsen var ikke helt som jeg trodde. Jeg trodde kun de 50 første fikk muligheten til å se de, det stemte ikke. De 50 første fikk et handlenett, samt gå innom bordet deres og få det signert. Vi andre sto rundt og så på. Jeg var så heldig å komme helt inntil båndet som skilte jente fra publikum så jeg var ca. 2 meter unna dem under hele signeringen! Jeg er egentlig utrolig glad for at jeg fikk stå der å se på isteden for å vente i kø og kun på sett de i to sekunder. Så klart er det alltid gøy med autograf fra store stjerner, men jeg klager ikke. Det eneste jeg angrer veldig på er at jeg ikke turte ta med speilreflekskameraet, jeg gikk for et lite kompaktkamera da jeg ikke visste om det kom til å bli veldig trang og dyttende kø. Jeg kunne fint tatt det med, for køen var veldig avslappet. Da hadde jeg fått veldig mye bedre bilder, men men.

Disse jentene vokste jeg jo opp med, både gjennom filmer og TV-serier, så det var stor stas å få møte de.

Videre gikk turen til Aker Brygge hvor jeg og Matias møtte Anna og kjæresten hennes, Christian. Vi spiste middag på Friday’s, noe som veldig etterlengtet etter 5 timer i kø!

Christian har forresten en populær Youtube-kanal om dreads, som heter Lazydreads. Vurdere du å ta dreads eller har du det allerede så anbefaler jeg å sjekke han ut på enten Youtube eller Twitter!

Er ikke Aker Brygge bare herlig om sommeren?

På vei hjem gikk vi tilfeldigvis forbi innspillingen av Sommertid som går på TV2. Hadde helt glemt at det spilles inn på Karl Johan, så vi sto og så på kokken lagde dessert. Det så helt nydelig ut, kanskje jeg prøver det ut en gang.

19 kommentarer

Siste innlegg