Gjenbrukskupp!

Hei! Som jeg skrev i går var jeg på bloggtreff på Colosseum Minigjenbruksstasjon (les mer om det her), og nå tenkte jeg å vise de tingene jeg plukket med meg i går.

Disse supersøte bollene måtte jeg jo bare ha! Gleder meg til å spise frokost fra de ♥

En dekorativ blomsterpotte.

En praktisk sitruspresse med hull som gjør at juicen samler seg opp i beholderen.

Tilslutt måtte jeg bare ta med denne paraplyen! Hvor søt er ikke den? Jeg trengte faktisk en paraply også, de to jeg har er helt ødelagte og henger på halv tolv så gleden var stor da jeg kom over denne her.

Håndtaket er litt slitt, men jeg tenkte å kjøpe silkebånd i lik lillafarge som blomstene og surre det rundt. Tror det kommer til å bli veldig fint!

Jeg er superfornøyd med tingene jeg fant, og tenk at jeg ikke har betalt en krone for det! Jeg skal helt klart bli flink til å bruke minigjenbruksstasjonene!

6 kommentarer
    1. Fine 🙂 Artig å bare gå å få noe gratis da 🙂 Sikkert en koselig kveld 🙂 Og du er vel i full fres på studiet igjen også 🙂 Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg