DIY: søtt armbånd

Da kommer det omsider en DIY til dere! Dette skulle visst ikke være lett, enten så var nålen for stor til perlene eller så var nålen for liten til silkebåndet og jeg endte opp med å bruke andre perler enn det som egentlig var planen. Men jeg synes det ble ganske fint likevel. Enkelt, men veldig fint! Håper dere liker det.

Du trenger:

  • Silkebånd i ønsket farge
  • Ønskede perler (jeg brukte 8 stykker)
  • Nål

Tre silkebåndet på nålen og ha på perlene.

Mellom hver perle knyter du en liten knute, det samme gjør du også etter siste perle på hver side.

La båndet være litt langt bakk slik at du kan knyte en søt sløyfe. Veldig enkelt og fort gjort!

Du kan enten bruke det alene, eller sammen med andre armbånd som passer sammen.

Kanskje lillesøster eller kusine snart har bursdag? Pakk det inn i en fin liten boks og gi bort i gave. (eller behold det selv, hihi)

Jeg har vært på jakt etter et søtt og enkelt armbånd en stund nå, men har ikke funnet helt det jeg ønsket. Så da er det jo bare å lage selv! Dette er kanskje litt barnslig, men jeg liker det sånn og er veldig fornøyd. Nå skal jeg se en episode med Mad Men før jeg kryper opp i senga, i morgen skal jeg nemlig på et intervju så det gjelder å være opplagt! Kjenner jeg grugleder meg litt allerede!

18 kommentarer

Siste innlegg