DIY: Flower sunglasses

Nå begynner det å bli lenge siden forrige DIY så nå var det på høy tid! Er dere ikke enige? Dere har kanskje sett solbriller med blomster på den siste tiden? Jeg ser det i hvert fall overalt og helt siden jeg så Kendall Jenner med sine superkule solbriller på Coachella har jeg hatt så lyst på et par slike. Dessverre har jeg ikke funnet noen jeg liker i butikkene. BikBok har et par for salg, men det var ikke helt slike jeg var på jakt etter. Derfor fant jeg ut at jeg måtte lage mine egne hvis jeg skulle bli fornøyd! Og jeg tenkte at hvis jeg først skal ha solbriller med blomster på går jeg like gjerne all in og fyller hele rammen med blomster! Jeg er superfornøyd med resultatet, og håper dere liker de også ♥

Alt du trenger er et par solbriller, litt lim og blomster etter ønske. Jeg har brukt lynlim, som tørker fort og sitter godt. Rosene bestilte jeg på Ebay for en veldig billig penge. Jeg tror jeg betalte under 30 kroner for nesten 50 roser. Det ble derfor mange roser til overs, men de kan jo brukes til andre ting også.

Før du begynner å lime på er det lurt å finne ut hva slags rekkefølge du vil ha på blomstene, slik at du vet det går opp. Det er kjedelig å ha limt på halvparten av rosene og så oppdage at du kommer til å ende opp med feil farge tilslutt. Når du har gjort det er det bare å lime de på. Lynlim tørker veldig fort så du trenger bare holde blomsten på plass en liten stund før den sitter.

Superenkelt, ikke sant? Jeg synes disse ble kjempesøte og kommer til å bruke de masse i sommer ♥

22 kommentarer

Siste innlegg