Launch-party: StyleConnection

Fy søren så gøy det var i går! Lansering fant sted på Blå i Oslo, og jeg tror ikke hun kunne valgt noen bedre lokaler for akkurat denne festen. Det var masse fine farger og stedet oste StyleConnection! Kolleksjonen så veldig kul ut med masse farger og print.  Man blir glad av å se på klærne og det kan jo ikke være annet enn positivt! Nå tenkte jeg å gi dere et lite bildedryss isteden for at jeg skal skravle hull i hodene på dere.

Morsomt gatenavn ved siden av Blå! Og som dere ser er det masse friske farger her, skikkelig kult sted.

Matias var så “heldig” å få lov til å bli med på dette eventet. Han var ikke så veldig positiv i starten, men jeg tror han synes det var ganske gøy?

Fine Kristin ønsker oss velkommen.

Noen av de kule plaggene, jeg har skikkelig lyst på et par av singlettene!

Vi fikk velkomstdrinker og goodiebags da vi kom ♥ I tillegg serverte de sukkerspinn og popcorn der, fikk litt tivolifølelse av det egentlig.

Fornøyd med innholdet i goodiebagen!

Jeg måtte selvfølgelig ta et kleint bilde med kveldens hovedperson! Haha

Her er noe av det som fulgte med i goodiebagen! Jeg synes innholdet var veldig bra, og det var ekstra gøy å få litt effekter med logoen hennes på. Det fulgte også med et StyleConnection-håndkle som jeg ikke fikk med på bildet, det blir gøy å bruke i sommer!

Og tror dere ikke de utover kvelden begynte å dele ut noen ekstra goodiebags? Jeg trodde jo først det var samme som vi hadde fått tidligere på kvelden, så jeg visste ikke helt om jeg skulle ta i mot eller ikke. Det er jeg glad jeg gjorde, for oppi der lå det en krøllstav fra MAST! Tror dere jeg ble glad da eller? Jeg har jo ønsket meg denne i evigheter, så dette var jo helt perfekt ♥

Tusen takk for en kjempefin kveld!

13 kommentarer

Siste innlegg