Min førjulstid i bilder

Kvelden før kvelden! Hurra 🙂 I dag har vi vært hos bestemor å spist mølje, eller jeg har spist grøt da, men koselig var det! Og nå sitter Matias og jeg hos mamma, snart klare til i morgen. I går feiret vi bursdagen til  Matias, det ble en kjempekoselig kveld med gode venner! Jeg holdt på i så og si hele går med pynting av kake, Kinder-kake sto på menyen. Bilde av den kommer seinere 🙂

Nå tenkte jeg  bare å stikke en liten tur innom for å dele noen bilder av min førjulstid. For selv om mye av tiden har gått med til skolearbeid har jeg lurt inn en haug med kos også! I Bergen fikk jeg med meg både Pepperkakebyen og julemarkedet i tillegg til det har jeg prøvd å knipse litt bilder når jeg har vært med på noe. Her kommer et knippe bilder 🙂

Desember startet med en kjempekoselig juleavslutning med Malin. Juleverksted sto på planen, og etter mye om og men ble det noen julekort utav dagen.

Vi koste oss med skolebrød, gløgg, Youtube og masse skravling 🙂

Hjemme her har jeg hatt mitt eget lille verksted med gavelaging og innpakning. Jeg har lagd litt julegodt som skal gis bort i år, og innpakning selvfølgelig. I år har jeg ikke kjøpt noe nytt gavepapir (det gjorde jeg kanskje ikke i fjor heller?), tanken er i hvert fall å få brukt opp det jeg har. Hvem trenger vel ørten forskjellige typer innpakningspapir? 

Tidligere denne uka var jeg i Oslo for å møte den fine Radisson-gjengen! Det var som vanlig veldig koselig, vi spiste, skravlet og tok noen glass vin – perfekt førjulskveld!

Synne er den ultimate hosten og disker alltid opp med masse godt, i tillegg er hun super på å pynte bord! Vi må prøve å være litt flinkere til å møtes neste år, nå hadde vi faktisk ikke sett hverandre siden bryllupet til Karoline i juni! Jeg har jo vært i Bergen i høst, så det er jo litt av årsaken, men vi får det til hvis vi vil 🙂

Vi spiste deilig grøt med maasse smør! Yum.

Fine Synne 🙂

Håper dere får en kjempefin julefering i morgen 🙂

– Sara

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg