Proteinshake med kaffe og banan

Reklame | Annonselenker - Gymgrossisten

Hei! Etter trening er jeg glad i å få i meg noe raskt og enkelt som både inneholder proteiner og karbohydrater. Nå får jeg det kanskje til å høres ut som at jeg trener mye og seriøst, men det gjør jeg overhode ikke. Jeg er inne i en god steam med to faste avtaler i uka også hender det jeg får til en økt til. Og påfyll må man jo ha uansett! I det siste har jeg lagd meg en skikkelig god (om jeg får si det selv) proteinshake etter styrkeøkter, med hint av kaffe og banan.  Jeg har bare blandet ingredienser jeg tenker passer inn i en proteinshake og som smaker godt sammen, jeg aner ikke hva næringsinnholdet er, men med denne shaken får du både protein og karbohydrater. Proteinpulveret jeg bruker er med sjokoladesmak fra Star Nutrition (ikke sponset), det er ganske rimelig og smaker også godt aleine med melk! De har nå også 25% rabatt på dette proteinpulveret, så nå er det ekstra billig 🙂

Ingredienser: 1 liten banan // 1,5 scoop proteinpulver med sjokoladesmak // 1 dl kald kaffe + kaffeisbiter (vanlige isbiter kan også brukes) // 2-3 dl valgfri melk

Kjør alt sammen i en blender og nyt med en gang. Jeg liker å bruke blender når jeg lager proteinshake, uansett om jeg har i banan eller ikke – da slipper man proteinpulverklumper! Klumper opplever jeg uansett hva slags merke jeg bruker og uansett hvor lenge jeg rister, så blender eller stavmikser er tingen.

Ha gjerne i et par ekstra kaffeisbiter etter du har blendet ferdig så holder den seg kald.

Dette ble frokosten min i dag, det var ingenting annet som fristet i varmen. Denne er også kjekk å slenge i sammen og ta med seg ut døren hvis du trenger rask påfyll, og du holder deg faktisk mett lenge.

– Sara


#protein #trening #shake #sunt #helse #kosthold #gymgrossisten #proteinpulver

6 kommentarer
    1. Mannen bruker en del proteinpulver ..siden han trener mye .. Sikkert lurt å blande inn litt annet for en bedre smak… Kos deg med sommer <3<3

    2. annebe: Ja, det er jo en del proteinpulver som smaker litt rart. Det jeg bruker synes jeg går fint an aleine og altså, men det er jo veldig godt å lage en litt mer spennende shake innimellom 😀
      Håper du koser deg om dagen også <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg