En favoritt i strandveska: Det Nye

Reklame | Det Nye

Det er lite som slår late dager på stranda, i parken eller på verandaen nå i sommersola. Spesielt når du har noe kaldt å drikke i umiddelbar nærhet og et godt magasin å lese på. Når jeg ligger å sløver i varmen er det som regel ett magasin det går i; Det Nye. Jeg har lest det magasinet så lenge jeg kan huske og det er rett og slett fordi det alltid har relevante og interessante artikler. Den gode blandingen av mote, skjønnhet, mat og spennende intervjuer er det ingen som slår, i hvert fall ikke i Norge. Jeg liker også fokuset de har på det naturlige, både med usminket-utgavene sine, men også ved at de opplyser om bilder som er retusjerte. Det synes jeg fortjener en stor tommel opp! 

Det er med andre ord ingen tvil om at Det Nye har fast plass i strandvesken min i sommer. Og for de som er interessert; nå har Det Nye et tilbud gående hvor du får 8 utgaver for 279 kroner, i tillegg til en fin veske fra Lycke. Det er godt tilbud som gir en pris på ca. 35 kroner per blad! Det er veldig billig sammenlignet med hva magasiner koster når du kjøper de til løssalgspris! 

Hva er ditt favorittmagasin? 

– Sara


#magasin #blad #mote #inspirasjon #tips #anbefaling #blogg #blogge #detnyelycke

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg